مهدی ترابی رسما به تراکتور پیوست شرط جدید بیرانوند برای بازگشت به پرسپولیس | ۴۰ میلیارد تومان ناقابل! خداحافظی سه بازیکن با استقلال مسابقه پیش بینی فرهاد مجیدی برای هواداران! استقبال بی‌نظیر از ملی پوش پرسپولیس در گرجستان ترکیه به رکورد سرمربی اسبق پرسپولیس رسید حضور عجیب و غریب یک والیبالیست در هیات مدیره استقلال| کارخانه چه سررشته‌ای از فوتبال دارد؟ فرگوسن: حضور رونالدو در جام جهانی ۲۰۲۶ قابل تصور نیست بازیکن مصدوم استقلال درانتظار امضای نکونام باشگاه استقلال فدراسیون فوتبال را تهدید کرد| سقف بودجه می‌شکند؟ بیرو، ز غوغای جهان فارغ! هلدینگ خلیج فارس برای بازیکنان استقلال سقف قرارداد تعیین کرد تردید علیپور برای پیوستن به پرسپولیس گولسیانی در پرسپولیس ماندگار شد دل کریم با پرسپولیس نیست | مدافع قطری در فکر بازگشت به کشورش درخواست نکونام برای جذب لژیونر پرسپولیسی کاروان چهل‌نفره ورزشکاران ایران در راه المپیک پاریس احتمال لغو سوپرجام قوت گرفت مربی میلان راهی عربستان شد هایجک استقلال به پرسپولیس
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

رحمان رضایی و یک مربی خارجی به تیم ملی اضافه می‌شوند| احتمال جدایی برخی مربیان

  • کد خبر: ۱۵۷۶۲۷
  • ۱۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۱
رحمان رضایی و یک مربی خارجی به تیم ملی اضافه می‌شوند| احتمال جدایی برخی مربیان
امیرقلعه نویی قصد دارد در روز‌های آتی زمینه ساز بازگشت رحمان رضایی شود. سرمربی تیم ملی روی انتخاب یک مربی خارجی هم نظر قطعی دارد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، تیم ملی فوتبال ایران بعد از برگزاری دو بازی تدارکاتی مقابل روسیه و کنیا منتظر است تا دوباره زمان برگزاری اردوهایش فرا برسد. به احتمال زیاد برگزاری بازی تدارکاتی نیز مد نظر فدراسیون فوتبال خواهد بود تا تیم ملی با آمادگی بیشتر راهی جام ملت‌های آسیا شود وبتواند از نهایت ظرفیت خود بهره بگیرد.  

امیر قلعه نویی درکنار آماده سازی تیم ملی قصد دارد کادر فنی خود را نیز برای جام ملت‌های آسیا تقویت کند. در این راستا سرمربی تیم ملی به دنبال زمینه‌ای است تا رحمان رضایی که به دلایلی از کادر فنی تیم ملی کنار گذاشته شد، به تیم ملی باگردانده شود.  

گفته می‌شود مقدمات بازگشت رحمان رضایی به تیم ملی نیز فراهم شده و به زودی او دوباره در کادر فنی تیم ملی حضور خواهد یافت. از سویی قلعه نویی به دنبال یک تمرین دهنده و مربی بدنساز خارجی هم هست و قصد دارد یک گزینه مطرح را به این سمت منصوب کند.  

با توجه به اینکه قلعه نویی قصد دارد دو تا سه عضو جدید را به کادر فنی اضافه کند، احتمال جدایی یکی، دو عضو کنونی کادر فنی تیم ملی نیز وجود دارد.  

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->